Vilovecka!

Har varit nåt enormt trött denna vecka och haft en väldig huvudvärk som hållit i sig i flera dagar. Igår kom jag hem och började klä på mig träningskläderna, la mig på sängen för att vila en kvart eller så.. Somnade och vaknade två och en halv timme senare. Behöver jag säga att det inte blev någon träning för mig. Även idag har jag jätte mycket huvudvärk, får bli en sådan vecka där jag får lyssna på kroppen och vila.

Nu har jag landat i soffan under en filt, känner mig hungrig. Tror att det är för att jag gick förbi en lokal tvärsöver gatan där det ska öppna en sushi, mums mums! Lokalen har stått tom länge med en skylt där det står "uthyres" på. Vi i området har spekulerat mycket över vad som ska öppnas där! Jag är väldigt nöjd med att det blir sushi! Men vet att grabbarna hade hoppats på sportbar ;-)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress