Juletid och nyårslöften!
Hösten har varit intensiv på många sätt och orken har inte funnits där! Inte till nåt egentligen och så kan det ju vara ibland! 
Nu har jag semester, en välförtjänt sådan. Ledig ända fram till 7e Januari och det känns fantastiskt! 
Igår kväll anländande jag och min älskade sambo i lägenheten i Funäsdalen. Vi stannar över nyår och imorgon kväll sluter Nora och William upp med oss. 
Dagen har gått i lugnets tecken, vi sov länge, tog en lång promenad och nu ska vi dra på oss längdpjäxorna och ta oss en längdtur vid elljusspåret!

Har lovat mig själv att verkligen slappna av på semestern och inte alls tänka på jobbet! 
Mitt nyårslöfte är egentligen inte ett löfte utan mer ett mål att sträva efter; att inte låta mig påverkas av negativa situationer, negativa personer! Min vår ska inte få ta lika mycket energi som hösten gjort!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress