Vårruset 2013
Började dagen med planeringsdag på jobbet. Utvärdering av terminens verksamhet kopplat till läroplanen stod på agendan! Intressant, nyttigt men också jobbigt för huvudet! 
 
Efter jobbet slängde jag mig på bussen för att möta upp mina gamla stadium kollegor (visserligen bara 4 av dem) för att åka in till stan och springa vårruset. En liten chansning av mig när jag tackade ja till det... Hade inte löptränat på jätte länge, stukade foten för två månader sen och har fortfarande ont till och från.. Men jag chansa och sa ja! Ställde in mig på att gå hela vägen.. 
Men: jag sprang hela vägen tillsammans med Tessan! Sjukt nöjd, inte den bästa tiden men jag klarade det! 37.16 blev min sluttid och målet var under 40minuter så jag helt okej nöjd, nästa lopp blir bättre! Nu är det löpning som gäller!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress