Jag är kär!


Jag är så kär i min underbara Truls! Kan inte sluta lukta, pussa och klappa på honom! Önskar jag kunde dra in hans goa bebis lukt ända in i porerna och behålla den där föralltid! <3
Och jag är så kär i min Robin som är världens bästa pappa!


Idag har vi varit på återbesök på BB för lite kontroll. 
Truls fick MVG av barnmorskan, hon berömde honom för att vara så lugn och harmonisk, att han var väldigt vaken och  såklart hans fina hår (det gör alla :-P )
Han är nästan tillbaka på sin födelsevikt ^^
Snittet såg väldigt bra ut och lilla jag fick beröm för att jag verkade så pigg och aktiv för att vara ny snittad, jag tackar och tar emot, mår oförskämt bra faktiskt!

Efter SöS åkte vi förbi Robins mormor lite snabbt för att visa upp skrutt.
Hon vart så rörd och grät, svårt för den här lilla mamman att hålla bort tårarna då. Robin och hans mormor är så nära varandra och har sån fin kontakt. 

Nu vankas snart grillmiddag tillsammans med Pär och Ellinor!
Det blir jordgubbstårta till efterätt, som jag väntat :-D

Vi inviger vagnen på altanen medans pappa grillar!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress