Långt bortom stan!
Nu har vi paus här på konferensen innan middag! Så skönt! Ligger i sängen på rummet och vilar. Är så oerhört lycklig att det är enskilda rum och att man inte behöver dela med någon! Då hade jag åkt hem igen!

Dagen har varit lång men givande, trodde jag inte faktiskt. Fått en bättre inblick i företaget och hur dom tänker kring vision, värdegrund etc etc.
Mycket stämmer överens med mina egna tankar och då känns det som att jag ändå valt ett bra företag att jobba för!

Hotellet vi är på är en gammal herrgård i Kungsängen. Väldigt fin.
Ligger i ett militärtområde med närhet till livgardet. 
Påvägen hit körde jag bakom både en stridsvagn av något slag och andra militärfordon. 
Sedan vid ett tillfälle kommer det ut en kille i full militärmundering och vapen och stoppar bilen, gör en gest mot skogen och ut kommer ett gäng andra militärer som smyger över vägen och lägger sig ner i diket för att spana innan de smyger vidare. Värnpliktiga som antagligen lekte lite krig. Oerhört roande och jag kunde inte sluta skratta. Såg så kul ut!





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress