Babyshower
Igår vart vi grundlurade jag och Robin. Vi trodde vi skulle på kalas för Ida men våra fina vänner och familj hade ordnat en babyshower för oss. 
Varken Robin eller jag är så mycket för att stå i centrum och vart väldigt chockade och överraskade och såklart oerhört glada.

Massor av god fika, våra favoriter med massor av chokladsaker och citronkladdkaka! Blåfärgad sockerdricka, som jag tror skrutt i magen blev lite hög på :-D för han hickade och bökade hela kvällen sen :-D

Vi lekte massor av lekar och öppnade presenter. Så himla många fina presenter. <3<3

Vi blev väldigt rörda och glada och när vi kom hem sen var det två slagna hjältar som la sig i sängen och bara log.
Har nog sovit min bästa natt på länge och har sovit 7timmar i sträck utan ett ända toalettbesök och sen sov jag några timmar till. Då är man trött :-)
















<3 kärlek på hög nivå!! 
Nu kan han få komma ut tycker vi!
Nora Gyllström

Ja, nu kan han komma ut. Var lite orolig att det skulle bli innan baby showern men nu kan han få komma :) Jag är redo ♡

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress