Slut
Idag är vi helt slut!

Vi var inte hemma förrens 05.20. Blev släppts från SöS vid 04.50. Då var det ljuts ute och fåglarna kvittra..
Kom inte i sång förrens 05.50 ca. Då var jag helt gråtfärdig, mådde så fruktansvärt illa och hade sån sjuk huvud värk. Vid den tiden hade jag nästan varit vaken ett dygn..
När jag insåg att jag fanatiskt skulle upp och jobba bröt jag ihop på riktigt. Väckarklockan skulle ringa 40min senare. 
Jag sjukskrev mig och försökte sova. 
Inte lätt med vår sjukling hemma som hostar så han väcker sig själv och får panik.. Robin var lika slut han. 
Det var bra att jag var hemma, vi behövde verkligen byta av varandra med Truls. Han är inte sig själv alls, bara gråter, vill bli buren och mår antagligen allmänt skit!
Bara den saken att ge honom astma medicin själv går inte, man måste vara två och det ska ges varannan timme.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress