BH-lös

Idag är en fruktansvärt trött dag! För samtliga i familjen. Truls har sovit fruktansvärt orolig och vaknade strax efter 04 i ett hysteri utbrott, grät och skrek och sparkade med benen. Han lyckades prutta några gånger och sen fick jag honom att somna om. Hade precis somnat till när han satte igång igen. Samma visa igen, skrik gråt prutt och sen somna. Det här upprepades fram till strax efter 05.10 när Robin skickade ner mig i soffan för att få sova åtminstone 1 timme till. Hade jätte svårt att somna om och slumrade fram till 06.20. Gick upp och klädde iprincip bara på mig och åkte till jobbet, kände mig och säkert ut som en zombie men orkade inte bry mig. Håret i en knut, lite lätt sminkad. Väl på jobbet insåg jag att nåt inte kändes rätt. Försökte komma på vad det var. Tills jag insåg att jag glömt sätta på mig en BH. Då snackar vi trött mamma.
Men såhär i efterhand kändes det helt okej, det var luftigt och skönt. Kan inte annat än att skratta på det. Ingen annan märkte det ju.


Har ni också gjort någonting tokigt när ni varit trötta?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress