Övertid

Nu är vi officiellt på övertid. BF kom och gick och ingen bebis i sikte. Och vet ni, jag är faktiskt inte ett dugg stressad! Jag njuter av varje stund, för jag inser att livet kommer vändas rejält upp och ner med en bebis hemma. En lillebror. Inte det att jag inte längtar, det gör jag. 

Men han kommer tids nog, inom 2 veckor är han här. Och nu vill jag fixa ordning hemma så jag har inte tid att föda barn. Haha.
Det så sjukt, jag har mår så fruktansvärt dåligt hela graviditeten och varit nära på att kasta in handduken så många gånger. När jag låg där på SöS och bara kräktes galla och undrade varför jag utsatte mig för det här igen och bara ville att allt skulle ta slut. Och nu när det är så nära, ja då kan jag lika gärna vänta lite till.. Jag menar.. kräkningar är vardag numera.. må illa är vardag.. Vet snart inte hur man mår utan det. Och nu kan jag funka normalt i en vardag tillsammans med det. Samvaro så att säga.

Jaja snart är han här iaf. Och vi längtar, det gör vi,men vi njuter också utav lugnet före stormen!


Gårdagens foto som antagligen inte blir sista
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress