Sjukstuga
God morgon. Ligger i soffan med min stora lilla sjukling. Truls har varit riktigt dålig hela helgen. Hög feber, med febertoppar över 41grader, flask krupp, kraftig hosta, ögoninflammation, genomtäppt näsa och numera också extremt hes. Tycker så synd om honom. Han vill bli buren hela tiden och sitta nära. 
Och som vanligt när han är sjuk så duger bara mamma. Så i natt har jag haft två barn liggandes typ på mig. S jag har knappt sovit nåt alls. Truls har vaknat hela tiden och gråtit skriker hysteriskt och somnat om efter lite tröst. Och då har Milo såklart vaknat och velat amma. Så när jag väl somnat har det varit dags igen. Och Robin får knappt röra Truls när han är sådär. 
Igår skulle vi på julbord hela familjen med mina föräldrar och syskon. Men Truls fick stanna hemma med farfar och bonusfarmor. 
Så jag Milo och Robin fick åka själva.

Idag blir det en dag i soffan för oss, mjöligtvis behöver vi ta oss till centrum för att hämta ut Truls nya inhalator och köp ny alvedon på apoteket. Vi får se om han orkar det. 

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress