Trött

Idag är det en trött dag här hemma, jag är helt slut.

Det har varit full fart hela helgen, känns inte som jag hunnit vila för fem öre. Och det är ju kul att göra saker men idag behövde jag verkligen bara va hemma. Visserligen håller jag på och små plockar, tvättar osv men kan när som helst sätta mig ner och vila en stund.

I fredags var vi på födelsedags middag hos Nora. Så mysigt ❤️ Underbar kväll!!!!!!

I lördags var det kalas turné! Vi började med födelsedags kalas hos Enya som fyllt 3år. Det var fullt håll igång!
Sen åkte vi en snabbis till svärmor för hon behövde få hjälp att bära ut några soffor.

Sen till mina föräldrar för att lämna Truls som skulle sova där. Mamma fyllde även år så hon fick födelsedagspaket. 

Sen iväg mot Saltsjöbaden för middag på Grand Hotell för att fira att Josefin fyllt 30år. Vi fick mellanlanda hos Robins faster och farbror som på i saltis för att amma Milo som blev hungrig påvägen. 

Super trevlig middag och vi åkte hem i lagom tid. 

Hämtade Truls söndag vid lunch tid och sen mätte vi upp Mickan och Filip och senare även svärmor i Älta för att gå i skogen och plocka svamp. Vi var ute hela eftermiddagen. Vi kom hem lagom för Truls att äta middag.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress