Fullrulle
Hej därute. Det är verkligen fullrulle just nu. 
Helgen var proppad med massa roligt. På lördagen var det dop för finaste lilla Victor, sen en snabb träff med Amanda, Oscar och Allan (hemma hos Mickan) som var i Stockholm under helgen. För att sen åka till Josefin och Gustav för middag tillsammans med Nora och Wille och alla barnen. 

I söndags var det kalas hos barnens syssling Elis som fyllde 5år.  
Har inte hunnit träna under hela helgen. 

Igår kom Ellen och Jossan hit med alla barnen för lunch och lek. 

Min mobil är helt full på bilder så finns inget utrymme att fota och därför har jag inte tagit ett ända foto under ett par dagar. Både tråkigt och lite befriande.

Idag fikade jag med Anna i centrum. Anna ska bebis i slutet av mars och är dessutom en kollega. Så mysigt att hinna ses lite innan bebis kommer.
Tanken är att jag ska träna cirkelfys med Jossan ikväll. Robin jobbar i Jönköping så jag visste att det fanns möjlighet att det kunde skita sig. Men var hoppfull. Men nu ser det ut som att det inte blir av ändå. Nåt som strular därborta och Robin hade planerat att vara påväg hem redan. Men han har inte ens åkt.Kommer  han iväg senast 16 så kan jag hinna. Men det är på håret. 
Jag håller tummarna lite till! 
Men det är så drygt eftersom jag missa förra veckan också. Tisdagar är min träningsdag så är lite irriterad över att eventuellt missa idag också..
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress