Nackspärr
Äntligen fredag och helg. En helg full med aktiviteter. På lördag vankas dop för Viktor och söndag är det 6års kalas för barnens syssling. 
Mycket kalasande blir det. 
Det har inte blivit många knop denna vecka. 
Hade lite små ont i nacke och axlar i måndags och i tisdags när jag vakna kunde jag inte röra nacken. Hade så ont att jag grät när jag skulle lämna Truls på förskolan. Det var en plåga att putta vagnen framför mig.  Tog bussen hem därifrån. 
Låg i soffan med vetekudde runt nacken och kroppen fullproppad med Ipren hela dagen. Har fortfarande ont men kan röra på nacken nu, åt vänster gör det fortfarande jätte ont men åt höger går det bra. 
Jag hoppas nästa vecka blir bättre. 
Har inte kunnat träna i veckan som jag velat och alla aktiviteter i helgen infaller under de pass jag hade velat köra. Men kommer nog ta ett pass på gymmet på söndag förmiddag om jag hinner före kalaset.

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress