Träningsvärk
God morgon där ute.

Har en sån härligt diffus träningsvärk. Den bästa värken som finns tror jag! Gissar att jag inte kommer vara lika positiv imorgon när värken är på sin topp.
Jag och Jossan testade Cirkelfys igår på Friskis och jag tyckte vi kämpade på bra. 
Känner mig starkare än vad jag trodde. 

På dagen hade vi lite mamma lunch och på kvällen tränade vi. Så kul att få spendera tid tillsammans. Med och utan barn.

Igår var även jag och Milo på bvc för 5månaders koll och sprutor. Hela 7700g och längden är lite oklar. För Milo tycker inte om att bli mätt så vi fick mäta om honom 3-4gånger. Först blev han 63.7cm Vilket bvc sköterskan kändes konstigt för då har han inte växt nästan nåt alls på längden. Ett par mätningar till med olika resultat. Bland annat 65cm men då gled han ner lite. Men vi konstatera att han nog är någonstans mellan 64 och 65cm. Gissningsvis ca 64.5cm. 
Han är en liten kille helt enkelt. Jämförde med Truls längd och vikt vid 5månader och Truls var 68cm och vägde över 8kg. Så lik fast så olika ❤️
Sprutorna gick bra. Milo var snarare förnärmad än ledsen och "skällde" ut bvc sköterskan med en massa klagande babbel. 
Idag har han lite lätt feber. Ca 38.6 så inget högt men som gör honom lite gnällig, trött och mammig.

(null)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress