Veckorna..
.. bara rinner iväg.

Återigen har veckorna gått så fort att jag inte haft en tanke på att blogga. Den hamnar i skymundan och det är lite tråkigt. Och ibland frågar jag mig varför jag fortsätter. 
Det blir tråkiga uppdateringar om vad jag gjort. Who cares är min tanke liksom!

Jaja
Jag har iaf varit på bröllop. Det är väl alltid kul att skriva om?
Vacker dag och underbart rolig kväll. Solen sken hela dagen och det var varma vindar.
En och annan tår i ögat, och nej jag hade glömt den vattenfasta mascaran så jag fick smita in på toaletten och torka bort det svarta. 
Men dom sa ja, efter 13år tillsammans. Robins pappa Benny och låtsasmamma Helena. Så fint!

(null)

Huvudet var en aningens tungt när jag vaknade på morgonen efter. Det är självförvållat hade min mamma så fint sagt om jag hade klackat. Så jag gjorde inte det. Vi blev upplockade av Mickan och Filip vid 10tidrn och åkte in till stan och åt brunch med brudparet. Välbehövligt!

Nu håller vi på att packa för fullt. På lördag morgon åker vi till Rhodos. Medelhavet, bland det bästa som finns!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress