Nedräkning och utbildning

Hallå i stugan. Oj vad här hönder grejjer.
Nu har nedräkningen börjat. Om exat 2 veckor lämnar vi ifrån oss våra nycklar till de nya ägarna och vi ska bo hos svärmor ett tag tills köket är monterat och drt är kaklat osv.
I helgen så tömde jag och Robin förrådet i nya huset och idag är mormor barnvakt till Truls så vi ska flytta över våra saker från vårt förråd dit.
Igår så satte snickaren in nya fönster och idag sätter han upp innertaket.
Nu syns resultatet så mycket mer.
Kommer bli så snyggt!

Jag är på utbildning hela dagen, super intressant och det ger mig blodad tand för att lära mig mer inom det området.
Josefin skulle också varit med men stackars Mio fick feber så hon fick vara hemms och mysa med honom.
Men jag tar mig tiden att jobba på rasterna. Skriver underlag inför utvecklingsamtal och förberedder handlingsplaner. Sånt adminstrativt man oftast inte hinner annars.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress