Potatis
Söndagen var en riktigt härlig dag! 
Jag fick sovmorgon efter en väldigt jobbig natt för Milo där han var vaken mellan 01.30-03 och sen 04.20-05.40. Jag gick runt runt i kök/vardagsrum för att få honom att somna om, provade verkligen allt. Gunga i famnen, dansa runt köksön, stutsa pilatesboll. Men nää han somnade inte om. Han var inte ledsen eller så. Bara orolig och låg och titta på mig. När han äntligen slumrade till gjorde han ettlitet pipp ljud i sömnen. Helt omöjligt för mig att somna om då. När han somnat om vid 05.40 hade jag svårt att komma till ro själv. Så då tog Robin över så jag fick sova ostört. 
Sov till 10, åt en snabb frukost och sen åkte vi till port 73 och mötte Benny och Helena på blomsterlandet. Vi handlade lökar, sättpotatis, jordgubbsplantor och lite fröer.
Sen åkte vi vidare till bauhaus och köpte en himla massa jord.
Sen åkte vi hem tillsammans till oss och åt lunch och fikade.
När de åkt så satte vi igång och planterade potatis, gullök, rödlök, vitlök, morötter, gulbetor, polkabetor och jordgubbar i pallkragar och krukor på vår baksida. Så himla mysigt!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress