Its a

Boy!!


I måndags hade vi RUL.. En till synes frisk liten bebis låg därinne och sprattla. 
När barnmorskan mätte lårbenet på bebisen så kunde jag se vad det var för kön. Ingen tvekan. Och jag fick det bekräftat när jag fråga. En pojke. En lillebror som bakas därinne. 
Jag hade rätt den här gången. Jag har sagt pojke helt säkert från början och Robin har sagt flicka. 
Men jag hade rätt.
Det hade såklart varit kul med en av varje. Jag tror jag hade känt mig klar med barnafödandet då. 
Har hela tiden sagt att jag aldrig går igenom det här igen. Men vi får väl se om 6-7år om det kanske blir en sladdis ändå. Tredje gången gillt? 

Men just nu är jag glad och lycklig över lillebror. Truls är ju världens sötaste charmigaste kille så är lillebror det minsta lik honom så kommer vi ha två charmtroll här hemma.

Sen blev jag flyttad från 31/8 till 26/8.. 5dagar av graviditeten vi aldrig behöver uppleva.. Väldigt skönt..
Även om jag är helt övertygad om att det snarare borde vara 31/8 för 26/8 stämmer inte alls med min menscykel. Jag tror bara det är en stor bebis!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress