3 dagar

3dagar till BF och Jesus vad trött jag varit idag! Sov flera timmar på förmiddagen. Behövdes vill jag lova. Sömnen på nätterna är verkligen skräp. 


Nu myser vi mycket i soffan, jag Truls och Robin. Börjar äntligen få tillbaka vår Truls. han har haft en väldigt jobbig period sen förra veckan. I samband med att Robin blev så sjuk och jag så höggravid. Han har fått åka en del mellan farmor, mormor och morfar och farfar. Så han har haft mycket separationsångest, varit arg, slagits, varit ledsen mycket och haft svårt att somna/sova. Stackarn!! Har varit så tufft för honom men nu med vanliga rutiner hemma och extremt mycket kärlek och närhet så blir han sakta men säkert sitt vanliga jag igen.. 

Det jobbiga är att jag såklart blivit smittad nu, med feber (dock måttlig) och slemhosta. Inte kul alls!


mys i soffan. Tröjan alltid uppdragen av den anledning att jag tycker det är obehagligt med kläder på magen
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress