Första advent
Igår kväll var jag och Milo solo här hemma. Robin var på julmiddag med sina killkompisar och Truls åkte hem till farmor för att sova där.
Farmor kom förbi med middag till oss och efter vi ätit tillsammans så tog hon med sig Truls.
Milo och jag hängde i soffan. Milo satt i sin babysitter och var super nöjd länge innan han slockna. Trots feber, täppt näsa och hosta.
Jag kollade Gilmore Girls (ja jag kollar igenom gamla serier nu när jag är föräldraledig, perfekt att amma till).

Vi gick och la oss tidigt och sov sen jätte bra hela natten båda två. Jag sköljde hans näsa med koksalt innan vi la oss. 
Tror Milo är precis som mig som somnar fort men också som vaknar väldigt lätt. I vanliga fall vaknar han ofta och äter men somnar om direkt efter. Men i natt har han ätit två gånger och sen sovit jätte bra bredvid mig. 

Truls kom hem strax innan lunch. Nu sover han ett tag och efter vilan ska vi på Adventsfika och playdejt hos en av Truls förskolekompisar. Jätte kul! 

(null)

(null)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress