Deppig
God morgon därute.

Ligger kvar i sängen med min mini. Tittar på honom och känner sån kärlek i kroppen. 
Har känt mig väldigt deppig senaste dygnet. Allt på grund av det här med amningen och ersättningen. 
Han har har iaf börjat ta flaskan och tycker att ersättningen är helt okej. 
Men har märkt att amningen har direkt blivit lite sämre. Han tar ännu sämre tag och suger inte aktivt. 
Men jag har börjat amma bägge brösten under ett och samma tillfälle så jag förhoppningvis behåller produktionen. 
Försöker att inte tänka på det och intala mig själv att det är okej. Jag gör mitt bästa, vill han inte mer så är det så. Men det gör ont i hjärtat kan jag erkänna.
Fast det viktigaste av allt är att han är mätt, nöjd och går upp i vikt!  ❤️

Igår var vi på middag hos svärmor, Robin morbror har fyllt år. Väldigt mysigt!

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress