Klipp klipp
Nu har vi varit hos läkaren och det blev ett klipp av tungbandet som inte helt oväntat var väldigt kort. Klippet gick bra, snabb. Först bedöva de med nån vätska och sen fick han sockerlösning. Jag valde att titta bort under klippet. Tyckte det kändes obehagligt. Det var ett bra val för jag kände hur tårarna brände bakom ögonlocken bör han skrek. 
Han var så ledsen och det blödde en del. 
Fick sätta mig och amma direkt efter. Han var väldigt upprörd och slängde med händerna i ansiktet och smetade ut allt blod innan han tog bröstet. 
Kände direkt skillnad på amningen. Han tog ett mjukare tag och den där diffusa smärtan i bröstvårtorna som jag ignorerat var inte där. 
Eventuellt måste läppbandet klipps också men de ville börja med tungbandet för det var mest stramt. Och de ville inte klippa bägge samtidigt. 
Skulle höra av mig framåt om jag tyckte det behövdes ett klipp så skulle jag få en till tid. 

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress