Lätt?
Söndagen var en super mysig dag som jag kommer bära med mig länge! 

Först kom Josefin, Gustav, Mio och nyaste tillskottet lillebror Melvin hem hit och åt lunch. Super mysigt och Truls och Mio röjde järnet.

Efter det kom min storebror och svägerska och brorsdotter Agnes över på middag.
Truls och Agnes lekte så fint, satt på samma stol och la pärlplattor. Så söta! Efter middagen satt dom i soffan och såg på Greta gris 😍❤️


I lördags började jag få ont i ena högra bröstvårtan vid amning. Och det gör ondare och ondare. Misstänker att det kan kanske vara svamp i kombination med att Milo sugit konstigt på bröstet. 
Har påbörjat behandling med svampsalva själv utan att ha besökt läkare. Och svabbar Milos mun med en blandning av bikarbonat och vatten.  Luftar och däremellan har jag på kokosolja och Olivolja. Något som svamp inte gillar. 
Förhoppningsvis är det bara lite slitage som kommer gå över. 
Annars är det svamp och då hopps jag det försvinner av min behandling. Jag ger det en vecka och är det inte bättre så blir det besök på amningsmottagning. 
Förstår inte varför inget kan få vara lätt? Varför måste det vara så svårt? Blir ledsen och så besviken! Jag som nu hade vant mig vid amningen och börjar tycka det är mysigt. Trots kaosnätter, gnäll och marathonamningar. 

(null)

(null)

(null)

(null)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress