Ny energi
Oj det var ett par dagar sen jag blogga sist.
Jag har jobbat, varit på möhippa och fixat i trädgården.
Ibland flyter dagarna ihop och tiden till mycket annat finns inte. 
Den här veckan startade med att Truls fick ont i halsen och feber. Så han var hemma måndag och tisdag. Igår (Tisdag) var han super pigg och vaknade pigg idag också så han fick gå på förskolan.
Jag mötte Nora och Josefin i port73 och åt lunch och kollade i butiker. 
Milo åkte sin nya bilbarnstol dit, han var så nöjd och sov 1 1/2timme i bilen. Och då stannade bilen på två ställen och han vakna inte. Han har innan skrikit som en galning i bilen och om han någongång somnade vaknade han i samma sekund bilen stängdes av. 

(null)
Nya stolen är en Axkid Minikid. Väldigt nöjd. Lätt att montera och passar perfekt i vår bil!


(null)

Efter jag och Milo hämtat Truls på förskolan åkte vi hem och lekte i trädgården. 15.15 kom Robin hem, tidigare än vanligt. Jätte mysigt. Så vi satte igång att ta ner 2äppelträd som är halvruttna och tog plats från tomten. (Okej Robin såga, men jag och Truls släpa grenar).
Sen passade vi på att gunga lite. Så himla mysigt, Truls gjorde fart på Milo. ❤️

Ena trädet borta och Robin är inne på nästa.

(null)

Bägge träden borta och Robin har beskärt det sista. Blev öppet, ljust och stort utrymme som man knappt visste att vi hade.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress