Förskolan
Idag började Truls på förskolan igen efter ett långt sommarlov (10veckor). Han var så taggad på att få berätta om att han slutat med både napp och blöja över sommaren. Han hann knappt komma innanför grinden innan han skrek det rätt ut "Jag har ingen blöja och napp". Stora killen ❤️

Det har varit en låååång sommar och ja jag älskar mina barn. Men den förälder som säger att de inte då och då vill stänga in sig för att andas ut ibland ljuger. Det är inte bara mysiga utflykter och solsken. Solsken har det varit gott om den här sommaren. Men också trots, bråk och diskussioner. Truls har varit i en trotsfas utav dess like. Herregud. Vissa gånger har jag velat skänka bort honom. Men lika trotsig har han varit så kramgo kärleksfull.

Idag blev det isf en spontat dejt med Josefin och Melvin på förmiddagen. Efter lunch hade jag ett möte på jobbet som Milo fick hänga med mig på.

(null)

(null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress