Måndag igen
Det känns som veckorna susar förbi och det är måndag igen. 
Jag hinner knappt blinka och så är det en ny vecka.
Helgerna går alldeles för snabbt.
Lördagen tillbringade vi på Lek och Bus med Patrik, Ida, Enya och Viggo.
Truls och Enya röjde järnet, de leker så himla bra ihop.  
Söndagförmiddagen tog vi det lugnt och efter lunch gick vi bort till Gudöån för att mata ankorna och ta en tur med snowracern i backen vid lekparken. 
Det var så fint väder och vi var ute jätte länge. 
På eftermiddagen tränade jag och Jossan, Core. Så kul.
Efter det tog jag mig till svärfar där resten av familjen var och så åt vi middag ihop.

Den här veckan tänkte vi försöka besöka öppna förskolan för första gången. 
Sen blir det ett Cirkelgym pass. Tänkte klämma in en del hemmaträning också. Har ett "Super set-pass" jag brukar köra.
På lördag blir det 30års fest och första kvällen utan barnen som ska vara hos sin farmor. Jag åker dit och sover där iom att Milo fortfarande ammar. Blir för lång tid att vara utan varandra om jag sover hemma. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress