Träning
God förmiddag. Härligt vinterväder ute! Snön yr och solen tittar igenom alla snöflingor. 
Truls fick vra ledig idag, såg framför mig att det skulle vara svårt att få fram vagn och ståbräda med all snö. Tyvärr är vår kommun ganska seg på att ploga gångvägarna i vår del. 
Och sen är det väldigt mysigt att ha honom hemma.
Vi har lekt i hans rum och Truls har serverat mig en massa mat han lagat i sitt kök.

Passade på att klämma in ett 30min rump och benpass. Det är inte alltid lätt att få till träningen med båda barnen hemma. Och ärligt talat så tycker jag det är ganska tråkigt att träna hemma. Finner inte riktigt inspirationen och tappar fokus när jag blir störd av barnen. 
Men idag fick vi till det. Truls var med och provade övningarna ett tag inna än han tröttna och gick och lekte. Milo satt nöjd i sin läragåbil hela tiden. Tack barn!

Har hittat ett Youtube-konto jag vill tipsa om. En tjej som lägger ut tränigsvideos som man kan träna hemma, det är lite som att gå på ett friskispass fast hemifrån. Precis som jag gillar det, man kan köra passet i ett svep. 
Följer även hennes Instagram sandra.friberg och igår körde hon ett live-pass via Instagram. Videon ligger kvar 24h, alltså perfekt för mig som ville träna det idag.  Passet var 20min men jag pressade in ett varv till medans barnen ändå var nöjda.

Ett hett tips alltså för dig som vill träna hemma, snabbt och effektiv!


Behöver en ny träningstopp och är extremt förtjust i den här från Under armour. Bild från Bubbleroom.se

(null)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress