Allt flyter
Dagarna bara flyter på i ett svep. Snart är den här ledigheten tillsammans över. Då får vi vänta ända till påsk innan vi blir lediga alla tillsammans igen. 

Men först ska vi njuta några dagar till av ledighet. 
Igår var Robin och Truls på badhuset tidigt på morgonen. Jag och Milo tog sovmorgon, vaknade 9.40 och då sov Milo fortfarande. Somnade om och sen vaknade vi efter 10. Har verkligen fått en morgontrött bebis. Det tackar vi för! 
På eftermiddagen tog vi en sväng till Ikea för att få reda på varför det aldrig kommer in de mesh-trådbackar vi behöver till vår hallgarderob. Tydligen ett fel på leveranserna från fabrikern och bla bla bla så vi får antingen skruva mer garderoben och lämna tillbaka den eller ta hyllplan och korgar istället. Lutar åt det senare. Passade på att köpa belysning till vårt vitrinskåp och lite annat smått. 
Sen åkte vi hem till Nora och William, åt middag och myste.

Idag var vi först på bvc för kontroll på Milo och sen åkte vi till lek och bus i Nacka strand. 
Lekte av oss rejält, åt lunch och fika. Vet inte vilka som hade roligast. Truls eller jag och Robin. Så kul att få leka med Truls där. Sist vi var där var jag höggravid, hade sån foglossning och mådde så illa men skulle prompt följa med och titta på ändå. Nu fick jag äntligen leka jag med!

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress