Känslor
Hej världen. Jag har haft en fantastisk helg och bara njutit av allt. 
Solsken i lördags, sovmorgonen lördag och söndag, besök på Naturhistoriska, träning på Friskis med bästa Jossan. Listan kan göras lång.

Hemma har vi också en Truls som just nu är full av känslor. Som vi tror han liksom inte vet hur han ska hantera. Allting är nej just nu. "Jag vill inte" skriker han ofta och är arg.
Han gråter också ofta, ibland kan man hitta han gråtandes i ett hörn "Jag är ledsen mamma" men han vet inte varför han är ledsen. Det är mycket tårar som torkas på en dag, inte "jag får inte som jag vill" tårar utan genuint ledsen tårar. 
Han vill vara nära och kramas. Har separationsångest och det är jobbigt vid lämning på förskolan. 
Vi märker att han inte vill leka som han brukar, han vill helst bara sitta med Ipaden och titta
på  paw patrol. Och får han inte det går världen under, det är krokodiltårar för hela slanten.
Det är så jobbigt att se honom såhär.
Vi försöker finnas nära, ge en massa kärlek. 
Men när man hittar honom gråtandes gör det ont i mamma hjärtat.

Vi hoppas (och tror) det är en jobbig fas som kommer gå över. 

Vår älskade stora lilla kille! 
(null)

Jossan

Lilla plutt!!! Så jobbigt när dom kämpar med alla känslor....❤

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress