Endorfin hög
Tränade igår kväll, Power Hour, ett helt nytt pass för mig. Känns i kroppen idag. Lär bli värre imorgon.

Gårdagen började inte på sin bästa sida och energin låg verkligen i botten. Precis som i måndags. Jag var redo att kasta in handduken redan när vi klev utanför dörren på morgonen. Truls var inte på sitt bästa humör och jag var helt slut efter en jobbig natt där Milo och Truls har vaknat omlott och väckt varandra. 
Lovade i ett svagt ögonblick att vi skulle åka buss till förskolan (Misstag nr 1.. Lova inget.. under några omständigheter).
När bussen väl kom så var det filmremsa barnvagnar. Ergo ingen plats för oss.
Oerhört besviken Tuls som får ett utbrott deluxe och kostar sig på marken (Har jag sagt att han snart blir 3år?). 
Försöker övertala Truls att vi går till förskolan istället. Skriken eskalerar och jag börjar vrida ängsligt på mig för att se om människorna på bensinstationen mitt emot tittar på oss. 
DET GÖR DOM! 
"JAG VILLLLLLL ÅÅÅÅÅKKKKAAA BUSSSSSSEEEN!!!!!!!!"

Okej vi tar nästa buss säger mamman med noll ork (Misstag nr2!)
Svin kallt och det är 30min till nästa buss. Mins tår höll på att förfrysa på kuppen. Hade såklart valt mina löparskor eftersom jag tänkt mig en promenad efter lämning innan mitt läkarbesök. 
Vi kom i alla fall med nästa buss och Truls sprang trallande in på förskolan som om bussincidenten aldrig hade hänt. Men jag mindes. Lämnar snabbt eftersom jag vid det här laget började få ont om tid först ta mig till vårdcentralen.

Resten av dagen flöt ändå på bra. Hade Apt på jobbet och sen åkte jag direkt och träna. På dagen var jag så osugen men jg visste att jag skulle älska det efter. Vilket jag såklart gjorde.

Idag har varit fullt upp hela dagen. Startade dagen på vårdcentralen med Truls för att följa upp hans öroninflammationer, visade sig att han hade rejält med västka bakom ena trumhinnan så nu är remiss skickad till öron näsa hals för bedömning om rör behövs sättas in.
Sen till öppna förskolan med Josefin och Melvin efter jag lämnat Truls på förskolan. 
Vi åt en mysig lunch och strosade lite i affärer. Jag shoppade nytt träningslinne och träningsbyxor. 

Nu är vi hemma en stund och ska snart åka och hämta Robin på jobbet. 

❤️

Truls satt i sitt rum och läste imorse 😍

(null)

Godaste kycklingsalladen 😍




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress