God morgon
God morgon. Trots en jätte bra natt (!) är jag jätte trött idag. Lite täppt i näsan och tjock i bihålorna. Milo hade en fantastisk natt. Somnade 20.00 av sig själv i sin säng och sov sedan till 01. Åt lite grann och sov sedan till 05.50. Han fick en flaska i hopp om lite längre sömn. Han somna som en stock.
06.00 ringde Robins väckarklocka, han smög upp för att inte väcka Truls.
Men 06.15 vaknade Truls ändå och väckte såklart Milo. 
Så det var bara att gå upp. Men så är det ibland och jag ska verkligen inte klaga. Våra barn sover bra på nätterna. Milo är lite små pluttig framåt små timmarna men brukar få honom att prutta, så somnar han om direkt. 

Den här veckan har gått så himla fort, det är redan torsdag. Idag ska jag ta tag i saker här hemma jag inte hunnit i veckan. Ska montera in lådor i våra pax garderober i hallen som vi äntligen fått tag i. Dom har varit slut på Ikea i evigheter pga av fabriksfel men nu har de äntligen fått igång produktionen igen. Vi kastade oss iväg till Ikea för att köp de efter att sett att de kommit in i lager. Våra garderober i hallen har stått oinredda, outnyttjade sedan vi köpte de för 6månader sen. Väldigt tråkigt. 
Sen ska jag tvätta ikapp lite. Tvätta och hänga tvätt är verkligen det tråkigaste som finns.

I eftermiddag ska jag åka till centrum och träffa mina kollegor och snacka ihop oss. Vi har en ny kollega, och det kan vara kul att få prata och lära känna varandra innan man kastas in i jobbet och allt går o ett. Då hinner man aldrig prata. 

Imorgon blev det lite panik till polisen för att göra pass till barnen. Vi kom på förra veckan att vi måste göra nytt pass till Truls och Milo har inte ens ett pass. Och med erfarenhet vet vi att det kan ta bra mycket längre tid att få hem passet än de säger. Och det fanns nästan inga tider när vi kollade, kan det vara så att alla vill åka utomlands i vår? Lyckades hitta en tid på fredag kl.11. Bara tacka och ta emot. Lovade Truls McDonalds lunch då, så det ska han få. 

Lördag ska jag..wait for it.. JOBBA. Ska jobba lite extra på mitt gamla Stadium som numera är Stadium Outlet. Ska bli så himla roligt. Verkligen. Ser fram emot det. 
Fun fact; Det var på Stadium jag och Robin träffades. Vi jobbade 3år ihop innan vi blev ett par. 
Vårt stadium var verkligen en "matchmaker", vi har under en period 3par på jobbet. Idag är vi två stabila par kvar. Jag och Robin och William och Nora. Hur kul är inte det?

Nu ska jag få i den här förkylda kroppen lite frukost. ❤️

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress