Lycka
Oj vilka dagar det varit, fredag och lördag.

Fredagen började med att Robin och Truls smög upp tidigt tidigt och åkte till badhuset. Klockan var 06.15 och dom var där redan när dom öppnade. Robin tog ut lite komp på morgonen för att kunna åka iväg med Truls. Dom mötte Mickan där. Och jag och Milo fick sovmorgon. Väldigt skönt!

På morgonen kom Anna förbi och hämtade liggdelen som hennes bebis ska få glida runt i. Härligt att den får komma till användning hos någon jag tycker om.
Efter det åkte jag och barnen till Haninge för att göra pass. Barnen var så duktigt och jag måste säga att Milos passbild blev så bra. Han blir väldigt bra på foto. Truls är mera skeptiskt så fort det ska tas kort än Milo så han lipar lite på sin bild. Hihihi det vart väldigt gulligt.
När vi var klara hos polisen hoppade vi in i bilen och rullade hem till Ellen, Emilia och Victor. Det blev pannkakslunch, lek och mys i soffan. 

Väldig mysig fredag! Precis så som det ska vara. Dagen fylld med människor man tycker om!

Idag gjorde jag nåt stort, jag hoppade in och jobbade extra på Stadium,  numera Stadium Outlet. Och även om konceptet är nåt annat så är allting annat detsamma. Kassasystemet är precis som det var sist jag jobbade, 2år sen.  Under tiden jag var föräldraledig med Truls faktiskt. Det sitter i ryggmärgen och jag skulle kunna gjort det med förbundna ögon. Jag har nån förkärlek till Stadium och kommer nog alltid ha! Stadium har bidragit till att jag har bland det bästa jag har i livet ❤️
Och jag tycker det är extremt kul att jobba i butik måste jag säga, jag är en säljare, det känns i kroppen. Och för att vara väldigt osvensk och inte så ödmjuk; jag är grym i kassan! 

Avslutade dagen med Mellos mys med Robin Mickan Filip och Marianne. 
Barnen somnade i sina sängar 19.15 och sov stockar. Milo vaknade till nu vid 23 och åt en flaska. Nu hopps vi att han sover ett par timmar!

God natt! 💫


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress