Offline
Måndag och ny vecka. 
Jag känner att veckan inte startat något bra, har liksom inte kommit igång alls idag. Känns som kroppen och huvudet går på sparlåga och är i offlineläge. 

Är helt slut och jag har inte gjort någonting. Har känslan av att jag rör mig framåt i sirap och huvudet är som i ett vakum. 

La mig ner brevid Milo när han skulle sova efter lunch och somnade. Brukar ha svårt att somna dagtid men idag slocknade jag totalt och vaknade ungefär 5minuter innan vi skulle gå och hämta Truls. Vilken himla tur att jag vaknade, hade ju inte ställt någon klocka. 
Vi hade sovit sedan strax innan 12, alltså 2 1/2h så Milo var såklart hungrig så fick ge honom en flaska snabbt och sedan springa till förskolan. 
Huvudet höll på att sprängas av huvudvärk så vi tog bussen hemåt. 

Det är så jobbigt när kroppen känns såhär. 
Det känns inte som om jag håller på att bli sjuk men ändå så känns kroppen helt orkeslös. 

Jag hoppas verkligen på en bättre dag imorgon för såna här dagar gör mig nästan lite deppig. 
Imorgon har jag fullt upp så är verkligen i stort behov av energi då.
På förmiddagen ska jag till vårdcentralen och kolla upp ett exem jag har på ena armbågen. Som inte försvinner trots en massa ihärdigt smörjande med diverse krämer. Ett besök jag hade förträngt, det var sålänge sen jag bokade det.
Mellan 16-18 ska jag till jobbet och ha APT. Börjar jobba 5april, torsdagar och fredagar. Så det här blir lite mjukstart inför detta. Lite kvällsmöte. 
Sen Cirkelfys på Friskis klockan 19.30. 

Som sagt, jag behöver energin för att orka med morgondagen. Ligger redan i sängen, Milo har precis somnat för natten och jag tänkte sova nu direkt jag med.

God natt! ❤️

(null)
Slänger in en bild från lördagens pulka åkning. Milo somna i pulkan 😍



None None

Känner exakt likadant!! Fy vad jobbigt, håller tummarna att det inte är virus som spökar! ❤ /Josefin

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress