Ullared
I helgen var åkte jag Nora Jossan och Noras kompis Anna till Ullared för shopping och tjejhäng. Så himla super mysig helg och jag har tankat massa energi trots att jag sov ganska dåligt (typiskt va när man är barnfri!) .
Vi åkte tidigt lördagmorgon och shoppade fram till stängning. Det blev en himla massa kläder till barnen och lite annat smått och gott.

Efter shoppingen körde vi till Varberg och bodde på samma hotell som jag gjorde med min mamma. Jag är verkligen lite små förälskad i det hotellet. Utsikten är fantastisk, tyvärr prickade vi in en dag med full dimma så man såg inget utav den fantastiska stranden och havet.
Det jag inte gjorde sist var att besöka spat, men det gjorde vi nu. 
Vilket spa. Det halkade upp på första plats utav alla span jag besökt! Vi fick varsin lite necessär med sparprodukter vid incheckning och en folder med steg vi skulle följa på spat. 
Roligt koncept och jag kände mig rejält avslappnad efter besöket. 
Vi spade ett par timmar och sen hopp vi in i bilen och åkte hemåt. 
Men vi innan vi åkte bestämde vi att vi åker tillbaka nästa år, framåt sensommaren så det fortfarande är varmt i luften. Vem vet, då kanske det tom blir 2nätter? 😍

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress