Veckan
Veckan har gått fort samtidigt som den inte gjort det. Vaknade i måndags och mådde sådär. Kände lite diffust i kroppen att orken inte var med. Täppt i näsan och ont i bihålorna. Tog hela dagen till att vila. Somnade jätte tidigt och vaknade tisdag morgon med ont i halsen och feber. Sov mycket på tisdagen, drack ingefärste, tog Ipren och somnade typ kl.19 för natten. Vaknade på onsdagen fortfarande med ont i halsen men med precis typ 38 i feber.
Sov ett par timmar på dagen även onsdag tillsammans med Milo. Vaknade på eftermiddagen på andra sidan. Inte jätte ont i halsen men tryck i bihålorna.

När jag vaknade på igår kände jag mig pigg. Lite tryck i bihålorna men det tror jag faktiskt beror på pollenallergi. 
Så jag åkte hem till Josefin och hängde med henne och Melvin och Ellen och Victor under dagen. Väldigt skön dag.

Idag är ju Truls ledig. Vi väntar på en ny vagn som levereras hem och efter det ska vi till Ica Maxi och handla lite till kvällen. 
Och så planerar vi lite lek på tomten när Milo ska sova på eftermiddagen. Då ska jag fixa ordning bilen lite för imorgon ska jag, Nora, Jossan och Anna på tjejresa ❤️
Klippte sv mig håret förra veckan. 20cm försvann ett svep.

Josefin

Snygging!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress